#WEBINARŚREDNIOZAAWANSOWANY
Pacjenci przychodzą do gabinetów na różnym etapie swojej relacji z problemem. Myślenie systemowe co do zasady wyróżnia trzy “typy” pacjentów: Gość, Narzekający i Klient. Ma to odzwierciedlać właśnie tę różnicę w gotowości, w motywacji, w celach, w tym, co użyteczne dla danej osoby, a co zupełnie nie. Mimo że samo zagadnienie wydaje się bardzo podstawowe, to umiejętne diagnozowanie rodzaju klienta oraz dobranie dla niego odpowiednich metod pracy jest ogromną sztuką. Dlaczego? Bo jako pomagający zwykle prowadzimy procesy w innym tempie niż tempo pacjenta, często napracowujemy się bardziej niż by należało- a to wszystko z dobrych intencji.
Zapraszamy na spotkanie online psychologów, psychoterapeutów, doradców, pedagogów, którzy pierwsze kroki w zawodzie mają już za sobą i chcą wzmacniać swoje kompetencje w obszarze planowania procesu pomagania i świadomego dobierania narzędzi do poszczególnych pacjentów.
Szczegóły
- Wykłady 1
- Testy 0
- Czas trwania 2 godziny
- Poziom Średni
- Język polski
- Słuchacze 15
- Certyfikat Tak
- Egzamin Tak