#WEBINARPODSTAWA
Nastolatkowie i młodzi dorośli tną się żyletkami, cyrklami, szkłem, nożami. Powszechnie stosowane wyjaśnienie „to forma zwrócenia na siebie uwagi” okazuje się niewystarczające, a problem drastycznie narasta z powodu lockdownu.
W czasie zajęć uporządkujemy wiedzę o tym jak pracować z kimś, kto wyrządza sobie krzywdę i narusza integralność swojego ciała. Uczestnicy będą mieli szanse ocenić, czy jest to obszar działalności zawodowej, w którym chcieli by się doskonalić.
Zawartość merytoryczna:
- Samouszkodzenia – funkcja objawu w systemie.
- Dlaczego nie mogę przestać – narracje młodych ludzi o zachowaniach autoagresywnych.
- Jak rozmawiać z klientem na temat jego zachowań?
- Rola systemu rodzinnego i sesje rodzinne.
- Rola grupy rówieśniczej w dynamice objawu.
- Samouszkodzenia i zachowania samobójcze – różnicowanie.
Zajęcia odbędą się online w czasie rzeczywistym i nagrania z webinaru nie będę udostępniane. Mocno wierzymy, że każdy uczestnik zabiera sobie ze spotkania to, co na danym etapie rozwoju zawodowego jest dla niego użyteczne.
Szczegóły
- Wykłady 1
- Testy 0
- Czas trwania 2 godziny
- Poziom Początkujący
- Język polski
- Słuchacze 17
- Certyfikat Tak
- Egzamin Tak